Obsługa klienta
INFORMACJE O DOSTAWIE
Do jakich krajów można wysyłać przesyłki?
Wysyłamy na cały świat, więc możemy wysłać je, gdziekolwiek jesteś. Korzystamy z usług kurierskich DPD, DHL i TNT.
Jakie są opłaty za dostawę?
Koszty wysyłki są obliczane na podstawie tego, co kupujesz (waga i rozmiar) i gdzie chcesz, aby przesyłka została dostarczona, więc pełny koszt wysyłki może zostać obliczony przez przedstawiciela handlowego i dodany do Twojej oferty.
Dokonałem płatności, ale nie otrzymałem produktu.
Jeśli zapłaciłeś przelewem bankowym, zwykle przetworzenie zajmuje 3–5 dni roboczych, w niektórych krajach nawet dłużej. Jeśli trwa to dłużej, sprawdź w swoim banku. Jeśli bank poinformuje, że wszystko jest w porządku, poinformuj przedstawiciela handlowego w celu sprawdzenia.
W przypadku innych metod płatności przetworzenie zajmuje zwykle 1–3 dni, w przypadku braku informacji poinformuj przedstawiciela handlowego w celu sprawdzenia.
Co powinienem zrobić, jeśli moje zamówienie nie zostało jeszcze dostarczone?
Jeśli nie otrzymałeś numeru śledzenia, skontaktuj się z przedstawicielem handlowym pod adresem : sklep@granditeka.pl
Jeśli otrzymałeś numer śledzenia, możesz sprawdzić status dostawy: