INFORMACJE O DOSTAWIE

Do jakich krajów można wysyłać przesyłki? 

Wysyłamy na cały świat, więc możemy wysłać je, gdziekolwiek jesteś. Korzystamy z usług kurierskich DPD, DHL i TNT.

Jakie są opłaty za dostawę?

Koszty wysyłki są obliczane na podstawie tego, co kupujesz (waga i rozmiar) i gdzie chcesz, aby przesyłka została dostarczona, więc pełny koszt wysyłki może zostać obliczony przez przedstawiciela handlowego i dodany do Twojej oferty.

Dokonałem płatności, ale nie otrzymałem produktu.

Jeśli zapłaciłeś przelewem bankowym, zwykle przetworzenie zajmuje 3–5 dni roboczych, w niektórych krajach nawet dłużej. Jeśli trwa to dłużej, sprawdź w swoim banku. Jeśli bank poinformuje, że wszystko jest w porządku, poinformuj przedstawiciela handlowego w celu sprawdzenia.

W przypadku innych metod płatności przetworzenie zajmuje zwykle 1–3 dni, w przypadku braku informacji poinformuj przedstawiciela handlowego w celu sprawdzenia.

Co powinienem zrobić, jeśli moje zamówienie nie zostało jeszcze dostarczone?

Jeśli nie otrzymałeś numeru śledzenia, skontaktuj się z przedstawicielem handlowym pod adresem : sklep@granditeka.pl

Jeśli otrzymałeś numer śledzenia, możesz sprawdzić status dostawy:

https://www.dpd.com/

https://www.dhl.com/

Nasza firma może zaoferować Państwu optymalne narzędzie diagnostyczne do pojazdów ciężarowych, po prostu dzięki doskonałej znajomości urządzeń, które sprzedajemy, znamy je do ostatniego szczegółu i tylko my będziemy w stanie przeszkolić Państwa w zakresie ich obsługi lub skonsultować kwestie podczas konsultacji.

©2022 MRDIAG – Interface diagnostic Tool HEAVY duty

Shopping cart

0
image/svg+xml

Brak produktów w koszyku.

WYBIERZ SWOJĄ WALUTĘ
EUR Euro